
آشنایی با مدیریت و تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
امتیاز دوره
رایگان
آشنایی ابتدایی با شبکههای اجتماعی
استراتژی در شبکههای اجتماعی
تفاوتها و شباهتهای شبکههای اجتماعی
مدیریت ارتباطات در شبکههای اجتماعی
ارزیابی شبکههای اجتماعی
در سال ۲۰۲۱، 9/91 درصد کمپانیهای آمریکایی با بیش از ۱۰۰ نفر کارمند، از شبکههای اجتماعی به عنوان ابزار مارکتینگ استفاده میکنند. امروزه، حضور و فعالیت کسب و کارها در شبکههای مجازی لازمه پیشرفت برندهاست. فضای مجازی فرصتی است رایگان برای جذب مشتریهای جدید و ایجاد رابطهای پایدار با مخاطبین برند. کسب و کارها میتوانند با استفاده درست از سوشال مدیا جایگاهی ماندگار و مشخص در بازار پیدا کنند.

توسعه و پرورش استعدادهای شغلی (کارآفرینی پیشرفته 1)
این دوره شامل:
- verified گواهی پایان دوره
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید