favorite share

آشنایی با مدیریت و تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

امتیاز دوره

star star star star star

تعداد دانشجو: 4 نفر

رایگان


آشنایی ابتدایی با شبکه‌های اجتماعی

 استراتژی در شبکه‌های اجتماعی

تفاوت‌ها و شباهت‌های شبکه‌های اجتماعی

 مدیریت ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی
 ارزیابی شبکه‌های اجتماعی

در سال ۲۰۲۱، 9/91 درصد کمپانی‌های آمریکایی با بیش از ۱۰۰ نفر کارمند، از شبکه‌های اجتماعی به عنوان ابزار مارکتینگ استفاده می‌کنند. امروزه، حضور و فعالیت کسب و کارها در شبکه‌های مجازی لازمه پیشرفت برندهاست. فضای مجازی فرصتی‌ است رایگان برای جذب مشتری‌های جدید و ایجاد رابطه‌‌ای پایدار با مخاطبین برند. کسب و کارها می‌توانند با استفاده‌ درست از سوشال مدیا جایگاهی ماندگار و مشخص در بازار پیدا کنند.

teacher 1

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

توسعه و پرورش استعدادهای شغلی (کارآفرینی پیشرفته 1)

توسعه و پرورش استعدادهای شغلی (کارآفرینی پیشرفته 1)

favorite share

قیمت دوره با گواهی معتبر دانشگاهی: 150 هزار تومان

این دوره شامل:

  • verified گواهی پایان دوره