شبکهسازی و ارتباطات (Networking and Relationships)
مزیت رقابتی (Competitive Advantage)
، برندسازی (Branding)
آشنایی با ثبت برند (هر دانشجوی این دوره باید حداقل علامت تجاری را به نام خودش به ثبت برساند)
طراحی هویت بصری برند
کسبوکاری که راهاندازی کردهاید مانند کودکی است که از هر نظر نیاز به مراقبت و پرورش دارد. ما باید درنهایت به یک کسبوکار موفق تبدیل شویم و این نیازمند آن است که بتوانیم مسیر رشد را بهخوبی طی کنیم. همانطور که استارتاپ برای شروع نیازمند انجام فعالیتهای مختلفی بود، برای رشد و توسعه آنهم باید فعالیتهای خاص این مرحله را انجام دهید. رشد و توسعه پدیدهای نیست که بهطور خودبهخودی در کسبوکار شکل بگیرد؛ به همین دلیل میتوانید در استارتاپ خود بخش توسعه کسبوکار داشته باشید که تمرکز آن رشد کسبوکار باشد.
عمده فعالیت یک توسعهدهنده کسبوکار صرف ارتباطات و شبکهسازی میشود و تمام تلاش خود را انجام میدهد تا برند استارتاپ را در بازار شکل و گسترش دهد.
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید